Tuesday 17 May 2016

Filled Under:

TERKINI! Orang Islam di Malaysia akan melihat Aksi Gadis-Gadis Melayu Berparti "Liar" di Pulau Perhentian Malam Ini ! Tanda Besar Kiamat dah ni Kalau Terjadi !. Mohon semua Rakyat Malaysia terutamanya Orang Islam Doakan PARTI LIAR ini Dilaknat oleh ALLAH !. Anak-anak muda kita , lelaki dan perempuan berbuat maksiat di negara islam kita. !!

    BESUT, 19 April ― Polis akan bekerjasama dengan beberapa agensi terlibat bagi memantau penganjuran pesta “Full Moon Beach Party” yang dijadualkan berlangsung di Pulau Perhentian hari ini dan esok.



    Ketua polis daerah Besut, Supt Khaled Che Lah berkata sehingga kini sebanyak lima laporan berhubung penganjuran pesta itu telah dibuat oleh beberapa pihak termasuk Pemuda dan Puteri Umno Besut.

    “Kita pantau aktiviti sebegini  dan jika benar penganjuran ini berlaku tindakan tegas akan dikenakan kepada pihak yang berkenaan,” katanya kepada Bernama.

    Pesta yang didakwa “liar” akan diadakan di Long Beach, Pulau Perhentian itu dikatakan mendapat sambutan orang ramai termasuk remaja beragama Islam di pulau itu selepas penganjur membuat publisiti di dalam laman sosial Facebook dengan menawarkan pakej menarik kepada pengunjung.
    Khaled dalam pada itu berkata pihaknya juga telah menjalankan risikan dan siasatan ke atas beberapa buah pusat penginapan di kawasan tapak pesta.

    “Setakat ini pemilik pusat penginapan tersebut tidak mengetahui penganjuran pesta tersebut... dan tidak mustahil pihak tidak bertanggungjawab sengaja menggunakan nama beberapa chalet di kawasan tersebut,” katanya.

    Difahamkan sehingga kini tiada sebarang permit dipohon bagi penganjuran pesta itu daripada Majlis Daerah Besut. ― Bernama


    - See more at: http://www.themalaymailonline.com/projekmmo/berita/article/belum-pasti-ada-tapi-polis-tetap-pantau-pesta-liar-di-pulau#sthash.li3vuURN.dpuf




    0 comments:

    Post a Comment