Tuesday 24 May 2016

Filled Under:

Buat Pembedahan Plastik dan Tiduri VIP ! Akhirnya Elizabat buat PENGAKUAN PALING JUJUR sepanjang hayatnya !. Dasyat !

    Penyanyi yang mula dikenali melalui lagu Knock Knock, Elizabeth Tan.. Baru je naik dah terjebak dengan kontroversi liar.. 


    Elizabeth didakwa telah meniduri seorang VIP tau! Walaupun macam tu dia tak cepat melatah.., Elizabeth tampil menafikan dakwaan liar itu.. 

    “Saya tak pernah buat buat perkara macam itu. Bila family saya tahu mengenai perkara ini, mereka dengar dan tergelak. Saya minta maaf kalau ada orang salah faham. Saya harap one day saya boleh buktikan yang saya tak buat perkara sebegini.” ujarnya.. 

    Bukan tu je, Elizabath turut dituduh melakukan pembedahan plastik sebab memiliki wajah yang cantik dan jelita.. 

    Haish, busuk hati betul, bila dah cantik pun macam-macam orang nak tuduh.. Tapi Elizabeth cakap dia tak pernah pun bedah muka dia untuk cantik.. Memang natural beauty ni Miss A rasa.. 


    Perkara biasa Miss A rasa akan berlaku pada selebriti yang mula meningkat naik.. Puncanya sebab orang iri hati dan tak senang tengok orang lain berjaya.. Apa yang penting dia tak cepat melatah dengan hal ni. 




    0 comments:

    Post a Comment