Tuesday 17 May 2016

Filled Under:

TERBONGKAR!! INILAH SEBAB UTAMA IZREEN TAK SUKA SANGAT DENGAN ELIZAD. Patutla. Dari Awal Pertandingan lagi. dah memang macam ni. !


    Kalau sebelum ini rata-rata netizen meluahkan rasa tak puas hati, bila Siti Elizad dinobatkan sebagai juara untuk program Gempak Superstar.. Nampaknya salah seorang peserta dari program itu juga rasa tak puas hati dengan Elizad..

    Pelakon yang lantang bersuara, iaitu Izreen Azminda yang pernah menyuarakan pendapatnya pada juri, yang selalu mengkritik peserta setiap kali persembahan Gempak Supsertar dah memuatnaik gambar serta kapsyen seperti menyindir seseorang.. Betul ke?


    Menerusi gambar yang dimuatnaik oleh Izreen di laman sosial.. Izreen memuatnaik gambar bersama Sherry Ibrahim serta kapsyen yang berbunyi Bersama juara dihati mek dan juara dihati semuaaaaa @sherryibrahim tulis Izreen..

    Ramai peminat Izreen marasakan kapsyen yang ditulis Izreen itu sebenarnya ditujukan pada Elizad sebab dah bergelar juara program itu.. Pelakon yang sepatutnya lebih layak menang adalah Sherry, kerana telah tampil dengan suara yang power dan sedap pada setiap minggu serta tidak menghampakan..



    Disebabkan kapsyen itu juga ramai peminat yang tampil menyokong kata-kata Izreen itu, dorang turut menyokong bahawa Sherry yang lebih layak menang.. Dah tak menang Gempak Superstar pun tak apa la Sherry, janji ramai peminat yang menyokong dan mengakui dengan bakat nyanyian Sherry..


    Sherry tak cukup pandai nak bodek peminat untuk beli undi pada Sherry.. Time masuk pertandingan macam ni la kena pandai ambil hati peminat.. Sekarang ni orang tak pandang pada bakat, pandai jaga hati peminat, berjayalah dalam industri hiburan.. Ye dok??




    0 comments:

    Post a Comment