Friday 29 July 2016

Filled Under:

"Saya SABAR SELAMA Ni.."!! ALONG RAJA LAWAK Dedahkan INDIVIDU PENTING YANG JADI PUNCA UTAMA MASALAH KERETAKAN RUMAH TANGGA..


    "Saya SABAR SELAMA Ni.."!! ALONG RAJA LAWAK Dedahkan INDIVIDU PENTING YANG JADI PUNCA UTAMA MASALAH KERETAKAN RUMAH TANGGA..



    KUALA LUMPUR: Pelawak Along, mengambil pendekatan untuk tidak mengulas berita kemelut rumah tangganya bersama penyanyi yang juga bekas bintang Akademi Fantasia musim keempat, Zila Seeron. 

    Ketika dihubungi BH Online menerusi aplikasi WhatsApp, Along atau nama penuhnya Muhammad Nizamudin Ahmad, 33, memberi maklum balas dengan memilih untuk tidak memanjangkan 'sengketa' mereka saat ini. Malah, di status profil aplikasi terbabit, Along menulis 'Sod Alif Ba Ro', iaitu huruf jawi yang merujuk kepada perkataan 'sabar’. 



    Kemelut melanda rumah tangga Along Raja Lawak dan isteri, Zila Seeron, 28, menjadi perhatian ramai kira-kira seminggu lalu apabila akhbar sisipan B*POP menyiarkan artikel mengenainya. Malah, semalam Zila sendiri mengesahkan dia sudah empat bulan tidak tinggal sebumbung dengan pelawak terbabit selain berdepan dengan proses mahkamah difailkan Along, membabitkan kes nusyuz. 

    "Maaf banyak-banyak. Tak apa, sabar itu indah," balasnya ringkas selepas diajak BH Online untuk bertemu empat mata. Zila dan Along mendirikan rumah tangga pada Januari 2010. Mereka turut dilihat sebagai antara pasangan yang cukup bahagia. Rumah tangga kedua-dua selebriti berkenaan dikatakan mula berantakan pada tahun ini. Malah, kedua-duanya juga dilihat tidak lagi memuat naik gambar bersama di laman sosial termasuk Instagram (IG). 


     Ketika Aidilfitri lalu, ucapan Selamat Hari Raya dalam IG juga hanya memaparkan gambar Along dan Danial.

    SUMBER : BH online




    0 comments:

    Post a Comment