Saturday 23 July 2016

Filled Under:

"Dah La BANYAK MASALAH...BERLAKON Macam KAYU"!! Hafidz Roshdi CARI GADUH DENGAN ORANG YANG SALAH...Memang TERUK KENA HENTAM Sampai Lunyai

    "Dah La BANYAK MASALAH...BERLAKON Macam KAYU"!! Hafidz Roshdi CARI PASAL DENGAN ORANG YANG SALAH...Memang TERUK KENA HENTAM Sampai Lunyai


    Sewaktu menghadiri majlis perasmian pementasan teater Lela Manja, pelakon itu dikhabarkan buat perangai lagi yang mengjengkelkan. Beliau dikatakan menjeling tak puas hati keada wakil media yang hadir.

    Rata-rata rakan media yang hadir pelik dan hairan dengan sikapnya. Tapi selepas dirisik, rupa-rupanya Hafidz bersikap begitu kerana dia ada rasa tidak berpuas hati dengan beberapa rakan wartawan yang hadir.

    Bila dia bersikap begitu, teman media mulalah mengungkit perangainya yang pernah ditunjukkan sebelum ini, seperti bersikap acuh tak acuh apabila diajukan soalan.

    Disebabkan aura negatif ditunjukkan Hafidz, rakan media yang hadir mengambil keputusan untuk tidak mempedulikannya sepanjang sidang media itu.

    Lebih menyebabkan teman media berasa kecewa apabila pembabitannya dalam pementasan teater Lela Manja langsung tidak beri kesan. Lakonannya kelihatan keras dan kaku di atas pentas.

    Kata mereka, kalau mahu bersikap dingin tetapi persembahan lakonan cukup memberangsangkan mereka boleh lagi terima, tetapi apa yang berlaku sebaliknya.

    Ada juga yang memberikan komen, Hafidz tidak sepatutnya memegang watak Raja Muda dalam pementasan Lela Manja. Watak itu lebih sesuai diberikan kepada calon lain yang lebih baik.

    SUMBER : harianmetro online




    0 comments:

    Post a Comment