Friday 22 July 2016

Filled Under:

6 FOTO Eksklusif Dan Sweet 'BARANG HANTARAN KHAS' AMAR BAHARIN CIPTA Untuk MAJLIS PERTUNANGAN AMYRA ROSLI...Tak Sangka LELAKI MACAM AMAR Kreatif!! Pasti RAMAI GADIS CEMBURU..Silalah Share Denga Pasangan Anda


    6 FOTO Eksklusif Dan Sweet  'BARANG HANTARAN ISTIMEWA KHAS' AMAR BAHARIN CIPTA Untuk MAJLIS PERTUNANGAN AMYRA ROSLI...Tak Sangka LELAKI MACAM AMAR Kreatif!! Pasti RAMAI GADIS CEMBURU..Silalah Share Denga Pasangan Anda


    Amar Baharin, 31, dan Amyra Rosli, 25, selamat ditunangkan dalam sebuah majlis tertutup petang tadi di Sunway Montana, Desa Melawati di sini. 

    Amyra yang begitu eksklusif dilihat menggayakan busana putih bak seorang puteri pada majlis yang dihadiri oleh saudara dan rakan terdekat itu. Pada acara berkenaan, mereka turut memaklumkan akan disatukan sebagai pasangan suami-isteri pada 11 November depan. 

    Majlis persandingan di sebelah keluarga Amyra akan diadakan sehari selepas acara akad nikah. Seterusnya pada 19 November, majlis di sebelah pelakon lelaki itu pula akan dilangsungkan. 

    Mereka sebelum ini sering memberikan jawapan selamat apabila diajukan mengenai status hubungan kedua-duanya. Begitupun kekerapan berlakon bersama, selain gambar menunjukkan kemesraan yang dimuatnaik di laman sosial menguatkan lagi gosip Amar dan Amyra bercinta.










    SUMBER : bh online




























































    0 comments:

    Post a Comment