Tuesday 26 July 2016

Filled Under:

"Dia MELEKAT SEPANJANG MASA..IBU MANA TAK KESIAN ANAK"!! Mana BEKAS SUAMI SAAT BEGINI..Sebak TENGOK KEADAAN KRITIKAL ANAK IZREEN AZMINDA Yang Begini..Apalah Nasib ANAK KECIL COMEL Ni

    "Dia MELEKAT SEPANJANG MASA..Inilah PENGORBANAN"!! Mana BEKAS SUAMI SAAT BEGINI..Merana Jiwa MELIHAT KEADAAN KRITIKAL ANAK IZREEN AZMINDA Yang Begini..Apalah Nasib ANAK KECIL COMEL Ni 


    KUALA LUMPUR: Pelakon, Izreen Azminda mengakui berhadapan cabaran membawa anaknya ke tempat kerja memandangkan Adrian Umar, 3, sukar mesra dengan orang sekeliling. 

    "Umar tidak mudah bermesra dengan orang yang baharu dikenali. Macam baru-baru ini, saya menjalani penggambaran drama Lelaki Macam Dia, arahan Hashim Rejab. Dia 'melekat' sepanjang masa. Bayangkan, ketika rakaman, Umar memeluk kaki saya. 

    "Mujur pengarah bersikap terbuka dan hanya mengambil syot pada bahagian atas. Selepas itu rakaman berjalan seperti biasa. Pelakon dan kru produksi juga memahami situasi saya sebagai ibu,"
    katanya kepada BH Online. 


    Begitupun pemilik nama sebenar Izreen Azminda Aznam, 31, itu mengakui masih boleh mengawal situasi jika watak yang digalas ringan serta menjurus pada aksi komedi. Sementara itu, ditanya sama ada ada Umar bakal mengikut jejaknya menjadi pelakon apabila dewasa kelak memandangkan kerap didedahkan di set penggambaran, Izreen berkata, beliau mahu anaknya menceburi bidang yang lebih menjamin masa depan. 

    "Sebenarnya bukan selalu pun saya bawa dia ke lokasi, sesekali saja jika keadaan memerlukan. Kalau ikutkan hati, biarlah dia mencari rezeki dalam lapangan kerjaya yang mempunyai jaminan masa depan. 

    "Pada masa sama, saya juga tiada apa-apa halanagan andai Umar memilih jalan yang sama seperti saya. Paling penting, saya mahu dia belajar setinggi mungkin," ulasnya lagi," katanya. Umar adalah anak tunggal Izreen menerusi perkahwinannya dengan pengarah drama, Muhamad Riza Baharuddin. Mereka mendirikan rumah tangga pada 31 Ogos 2012, namun berpisah pada 9 Jun 2014. 



    SUMBER : bh online




    0 comments:

    Post a Comment