Friday 22 July 2016

Filled Under:

"Saya Kecewa, SANGGUP RAKAN ARTIS KENAKAN SAYA". Terbongkar IDENTITI ARTIS DAN PELAKON TERKENAL DALANG JATUHKAN MARUAH RUHAINIES!!


    "Saya Kecewa, SANGGUP RAKAN ARTIS KENAKAN SAYA".  Terbongkar IDENTITI ARTIS DAN PELAKON TERKENAL DALANG JATUHKAN MARUAH RUHAINIES!!




    Berikut adalah mesej yang dikirim Janna kepada Ruhainies :




    Pertelingkahan antara dua pelakon yang semakin meningkat iaitu Janna Nick dan Ruhainies cukup hangat diperkatakan sepanjang beberapa hari ini.  Semuanya bermula apabila Janna dikatakan telah menghasut pengarah Michael Ang untuk tidak mengambil Ruhainies berlakon dalam filem arahan beliau  Kimchi Untuk Awak.

    Malah, Ruhainies juga turut meluahkan rasa kecewa apabila Janna menerusi akaun Instagram beliau seakan mencemuh beliau dan sekaligus memburukkan namanya. Walaubagaimanapun, Janna bertindak untuk mempertahankan dirinya dan menyatakan kenyataan Ruhainies yang mendakwa beliau menghasut pengarah itu tidak benar sama sekali.

    Terbaru, pengarah Michael Ang juga telah tampil menafikan beliau telah dihasut oleh Janna untuk menyingkirkan Ruhainies dalam filem pertama beliau itu. Jelas Michael, nama Ruhainies pada disenaraikan untuk menggantikan pelakon Natasha Elyzza yang pada awalnya mempunyai masalah jadual.

    Namun, Michael telah membatalkan hasrat untuk mencari pelakon baharu kerana masalah jadual Natasha akhirnya dapat diselesaikan.




    SUMBER : beautifulnara





    0 comments:

    Post a Comment