Sunday 28 August 2016

Filled Under:

"Kawan MENCADANGKAN MIRA FILZAH Untuk Saya.."!! Tahniah..Akhirnya MIRA FILZAH DAN BEN TELAH DISATUKAN..Semoga PEMINAT Dapat Mendoakan Hubungan Mereka


    "Kawan MENCADANGKAN MIRA FILZAH Untuk Saya.."!! Tahniah..Akhirnya MIRA FILZAH DAN BEN TELAH DISATUKAN..Semoga PEMINAT Dapat Mendoakan Hubungan Mereka 


    Pelakon baru Ben Ali, 26 dikatakan menjalin hubungan dengan palon wanita yang meningkat naik, Mira Filzah. walau bagaimanapun, Ben dan Mira mengaku bahawa mereka bersahabat baik sejak tiga tahun lalu dan masing-masing sering berkongsi masalah peribadi.


    Menurut Ben : "Sebelum ini, saya mengeluarkan seluar jenama Scottsdale Malaysia dan mencari model. Dipendekkan cerita, secara kebetulan ada kawan yang mengesyorkan saya mengambil Mira sebagai model perempuan. 

    "Daripada kerjasama itu, kami menjadi rapat. Malah ketika itu, Mira masih lagi belajar. Hubungan terus erat sehingga saya menguruskan pengeluaran tudung jenama milik Mira, MF Shawls," katanya kepada BH Online. 

    Ben berkata, dia juga memperkenalkan Mira dengan pihak produksi Zeel Production. "Saya berkawan baik dengan Fadzil Teh yang juga pemilik syarikat berkenaan. Kebetulan, saya juga menguruskan pengambilan bakat baru untuk syarikat itu. 

    "Drama Eksperimen Cinta yang dibintangi Izreen Azminda dan Fahrin Ahmad menjadi percubaan pertama Mira sebagai pelakon," katanya. 

    "Lakonan pada asalnya hobi saya. Tapi saya minat berlakon dan ditambah dengan hubungan baik dengan Fadzil Teh, saya sering ditawarkan berlakon," katanya yang berasal dari Kangar, Perlis.

    SUMBER : bh online




    0 comments:

    Post a Comment